ENQUESTA DE SATISFACCIÓ

ENCUESTA DE SATISFACCIÓN

Pregunta als teus clients de forma directa i simple mitjançant terminals de satisfacció en el punt de venta, obtenint feedback valuós per millorar la estratègia del teu negoci

Satisfacció del client [%img%]

Valoració del personal [%img%]

Net Promoter Score ® [%img%]

Interès en nous serveis [%img%]

Cuestionario de Satisfaccion: Pantalla Táctil para cuestionario de satisfacción de clientes

[%img%] Perfil, hàbits i preferències

[%img%] E-mail

[%img%] Codi postal

[%img%] Suggeriments i critiques

Preguntes de valoració

Perquè els teus clients avaluïn l’atenció del personal o qualsevol element del teu negoci que contribueix a la satisfacció del client (instal·lacions, neteja, rapidesa, horari, eficàcia).

Ejemplo Preguntas Valoración Limpieza
Ejemplo Preguntas Recomendación Evento y Parque Atracciones

Net Promoter Score

Mesura el teu potencial de creixement amb el Net Promoter Score, la mètrica que captura l’efecte boca-orella del teu públic. Quants clients són “promotors”, estan satisfets i parlen bé de la teva marca? Quants detractors tens? Compara’t amb una mitjana sectorial per veure si estàs per sobre o per sota d’altres empreses o institucions com la teva.

Preguntes de perfil

Per esbrinar el perfil del client, els seus hàbits i els seus interessos: què els ha motivat a venir, quins altres serveis els agradaria que oferissis, amb quina freqüència compren, quina edat tenen, la seva procedència, si tenen la targeta de fidelització o si han vingut acompanyats al teu negoci.

Ejemplo Preguntas Selección
Ejemplo Preguntas Abiertas Ratenow

Preguntes de camp obert

Per a què els usuaris escriguin impressions de l’experiència, tant crítiques com suggeriments, aspectes a millorar del negoci o qualitats que destacarien. A més, permet recollir el codi postal per a estudiar la procedència exacta del teu públic, o l’email per fidelitzar i comunicar promocions.

Lògica condicionada

Depenent de la valoració o de l’opció triada derivem a l’usuari a una pregunta o a una altra. Les enquestes RateNow són molt àgils i ràpides de cara a l’usuari, i al mateix temps permeten molta complexitat en el seu arbre de preguntes.

Ejemplo Pregunta Fidelidad Cliente

DISSENY PERSONALITZAT

Dissenyem el millor qüestionari de satisfacció adaptant-nos a les teves necessitats per millorar la satisfacció dels teus clients i la teva estratègia de negoci. Treballem en diferents sectors, adaptant les enquestes de satisfacció a les particularitats del teu servei.

Ejemplo Preguntas Ratenow
  • Enquesta multilingüe i amb traduccions professionals. L’usuari tria l’idioma de la seva preferència.

  • Especialistes en estudis de mercat t’ajudaran a personalitzar les preguntes d’acord amb les teves necessitats.
  • Qüestionaris curts i àgils, d’entre 5 i 10 preguntes, per a una millor experiència de l’usuari.
  • Disseny personalitzat i gamificar.
  • Plantilles per a tots els sectors que poden servir-te com a punt de partida.

ADMINISTRACIÓ PÚBLICA

Valoración satisfacción Administración
Ejemplo Probabilidad Recomendación Oficina Familiar
Ejemplo Pregunta Valoración Trato Recibido
Ejemplo Pregunta Edad Adm Pública
Ejemplo Pregunta Administración email
Gracias Ratenow

ESDEVENIMENTS

Ejemplo de Emoticonos para Valorar generalmente la experiencia
Ejemplo Pregunta Perfil Evento
Ejemplo Pregunta Valoración Personal Evento
Ejemplo Pregunta Valoración Espacio Evento
Ejemplo de pregunta Post-Evento
Gracias Ratenow

EMPRESES DE SERVEIS

Emoticonos Valoración Experiencia
Ejemplo Pregunta Temperatura Comida
Ejemplo Pregunta Probabilidad Recomendación Comedor
Ejemplo Pregunta Frecuencia Uso Comedor
Ejemplo Pregunta Mejora Servicios
Gracias Ratenow