Si t’ha quedat algun dubte…
_______

Per què és necessari recollir el feedback dels clients?

Més feedback, millors decisions, més vendes i fidelització. Les empreses i institucions que prioritzen l’experiència del client generen 60% més beneficis que els seus competidors (Gartner). Les iniciatives per millorar l’experiència del client generen un 25% més de retenció de clients i ingressos que les iniciatives de màrqueting o vendes (Gartner).

Quina és l’aventatge de captar feedback en calent, just després de l’experiència?

Investigacions realitzades per Gartner revelen que el feedback obtingut en el mateix punt de venda, just després de l’experiència, és un 40% més autèntic que el feedback recollit 24 hores després. Alhora, la detecció d’un problema en temps real permet una actuació ràpida, abans que el problema es torni més greu. Un altre avantatge és poder mesurar la satisfacció per franges horàries o espais, fent comparatives entre ells.

Quin volum de feedback recullen els dispositius RateNow?

Més de 1.500 qüestionaris al mes per dispositiu, amb més de 400 comentaris lliures, en espais d’alt trànsit (centre comercial, museu, multicinema …). Entre 100 i 300 qüestionaris en petit comerç (botigues, farmàcies, restaurant). RateNow recull 15 vegades més feedback que els qüestionaris en paper, 40 vegades més feedback que Tripadvisor.

Com eviteu l´ús fraudolent? (nens que juguen, empleats…)

RateNow utilitza algoritmes per a identificar patrons i filtrar respostes que s’identifiquen com a correu brossa. Els resultats a la web ja es mostren depurats.

El dispositiu necessita asisstència del personal?

El dispositiu RateNow és completament autònom. Només cal mantenir endollat al corrent i connectat al wifi perquè descarregui les respostes recollides. S’encén i s’apaga a l’hora programada , les actualitzacions de programari i els canvis de qüestionari es pugen en remot, i funciona offline en cas que el wifi falli .

On s’ubica?

En un punt estratègic de l’establiment, molt visible i en zona de pas per a atreure l’atenció i maximitzar la participació. RateNow posa a la teva disposició el dispositiu que més s’ajusta al teu espai: suport de peu, taulell o paret.

Podem dissenyar el qüestionari nosaltres mateixos?

RateNow és un servei claus en mà: som especialistes en dissenyar qüestionaris àgils i visuals, personalitzats d’acord amb les teves necessitats. Fem el nostre treball amb la major diligència, per a que tu puguis concentrar-te en el teu negoci.

Què puc preguntar?

RateNow inclou preguntes de valoració (serveis, personal), Net Promotor Score (que mesura l’efecte boca-orella del teu producte), preguntes d’opcions per a conèixer millor els interessos i perfil dels teus clients, i camps oberts per a recollir l’e-mail, codi postal o suggeriments de millora. RateNow també permet aplicar lògica condicionada: depenent del que respongui un usuari se’l pot derivar a una pregunta o a una altra. Recomanem qüestionaris curts d’entre 5 i 10 preguntes per a una millor experiència de l’usuari.

Ens assesoreu en la tria de les preguntes?

El nostre servei claus en mà inclou assessorament de les preguntes del qüestionari. Tenim plantilles per a tots els sectors que poden servir-te com a punt de partida, i especialistes en market research que t’ajudaran a personalitzar les preguntes d’acord amb les teves necessitats.

És antivandàlic el dispositiu?

El dispositiu RateNow està expressament dissenyat per a un ús massiu i testat per resistir cops. Tenim mesures addicionals de seguretat (fixació al terra o paret, cables d’acer) per a espais que ho requereixin, però en general no són necessàries.